Sunday, April 30, 2006

Vuurwerk op Scheveningen

En dan 's avonds: het vuurwerk op Scheveningen! Ik had me extra dik ingepakt, want 's middags had ik het echt weer ijskoud, dus ik had n extra jasje aangetrokken en n dikkere sjaal en handschoenen! Ja echt, want toen ik die middag was thuisgekomen waren mijn handen na een uur nog pijnlijk en stijf (van de kou). Pas toen ik ging koken ging het over. Belachelijk toch! Maar nu had ik het dan ook lekker warm! Het vuurwerk viel trouwens wel een beetje tegen. Ik geef toe, ik ben wel een beetje verwend geraakt door het vuurwerk in Walt Disney in Florida (met muziek en een thema, en gewoon van het soort dat er echt over nagedacht is, ik zal nog es proberen een filmpje of foto's daarvan hierop te zetten). Bij deze vuurwerkshow leek het echter alsof er helemaal niet over nagedacht was, alsof ze maar wat in de lucht schoten. Op een gegeven moment waren we gewoon 5 minuten lang naar witte vuurpijlen aan het kijken die achter elkaar de lucht in werden geschoten. Gewoon de hele tijd hetzelfde, dat vond ik wel minder. Maar daarna lekker een cafe ingedoken, warme chocomelk gedronken (moet je nagaan, het is gewoon nog zo koud dat ik dat nog steeds drink). Mijn huisgenootje belde even later met de vraag waar wij zaten en zij kwam er ook heen, samen met nog wat vrienden. Het was erg gezellig en om half 12 zijn we toch maar richting huis gegaan. Vanochtend heerlijk tot half 12 geslapen, wat was ik moe zeg :S.

En nu hoor ik eigenlijk mijn Business te leren, maar ik kan de motivatie niet echt opbrengen, aangezien ik de vorige keer nog harder had geleerd dan de keer daarvoor en toch een lager cijfer had. Dat werkt echt demotiverend. Maar ik ga dan zo toch echt beginnen, want helemaal niks doen helpt helemaal niet :). Gelukkig heb ik het tentamen morgen pas om 5 uur. 's Ochtends eerst nog de echo van mijn klier laten maken en bloed laten prikken! Benieuwd wat daar uit komt....

No comments: