Thursday, May 04, 2006

Scheveningen

Aangezien ik deze week geen herkansingen had, behalve maandag, kon ik deze week dus als een soort vakantie beschouwen. Je zou kunnen zeggen dat ik veel heb gedaan, maar tegelijkertijd ook weinig. Het was in ieder geval gezellig.
Maandag had ik dus mijn herkansing business en eerlijk gezegd weet ik ngo steeds niet of ik het gehaald heb. Ik hoop van wel natuurlijk, maar ik weet het echt niet. De vorige keer dacht ik namelijk ook dat het beter ging dan de 1e keer en toen had ik zelfs een nog lager cijfer!! Dus daar doe ik geen uitspraken meer over....
Dinsdag ben ik richting Enschede gereisd, want mijn zus Myriam was jarig en werd 22!! om een uurtje of 5 werd ik daar door Pim opgepikt, want daar had ik ook mee afgesproken. Ik had hem al 6 maanden niet meer gezien, en tja, als je dan toch in Enschede bent, kan je beter gelijk meerdere dingen combineren :). Toenm savonds weer terug naar Deventer, waar ik om half 12 aankwam en woensdag kon ik weer om 7 uur opstaan, want mijn ouders en zusje (Suzanne) vertrokken naar Engeland. Zelf wilde ik ook de trein van kwart voor 9 richting Groningen pakken, waar ik een vriendin, Annemieke, zou ontmoeten, die ik ook al een hele tijd niet meer had gezien, 5 maanden ofzo...
Smiddags weer terug naar Den Haag, een reis van 3 uur, zwaar vermoeiend. We kregen ook nog een kwartier vertraging, want een passagier was flauwgevallen. Tja, dat krijg je ervan als de temperatuur opeens zo plotseling stijgt... Niet dat ik het erg vind, maar sommige mensen kunnen er blijkbaar niet tegen :).
En woensdagavond bij Joris gegeten (die toch wel kan koken, ook al vind ie het niet leuk ;), maar het was erg lekker!). Savonds weer volleybal, na volleybal kwam Tamara aan met de trein en hebben wij met Joris en Gerben nog wat gedronken al waarna wij richting huis vertrokken om te gaan slapen.

Tamara kwam bij mij slapen, omdat we vandaag naar Scheveningen gingen, omdat het zo'n lekker warme dag zou worden. We hebben uiteindelijk van 12 tot 6 op het strand gelegen, en ik moet zeggen: een lekker kleurtje is het resultaat ervan. Ik heb me wel 2 keer moeten insmeren met factor 30, vanwege de antibiotica anders was ik echt wel verbrand.
En nu zit ik dan weer achter de computer. Ik ga zo maar eens even al het zand wegwassen en dan lekker slapen! Want morgen op zaterdag heb ik repetitieweekend met orkest, en dan gaan we ook uit morgenavond, dus daar moet ik goed uitgerust voor zijn natuurlijk!
Oogjes dicht en snaveltjes toe

Mevrouw Uil

No comments: