Sunday, April 30, 2006

KoninginneNach

Aangezien ik weer veel gedaan heb afgelopen dagen, zo met de Nach, Dag, Kermis en Vuurwerk verdeel ik t maar in stukjes, ik denk dat dat makkelijker te lezen is.



Eerst koninginneNach dus. Nou, wat zal ik daar eens over vertellen. Het was KOUD, en er waren een heleboel dronken mensen. Ik heb ook een aantal keer gezien dat stukken werden afgezet, was er weer een vechtpartij ofzo...
Ik zou in de eerste instantie niet gaan, aangezien ik last had van mijn klier. Maar aangezien de dokter mij had aangeraden daar maar paracetamol tegen te slikken, zette ik mijn eigenwijsheid voor de verandering eens aan de kant en had dat gedaan. (Voor de duidelijkheid: ik ben neit zo'n fan van alle extra medicijnen slikken, bovenop alle antibiotica die ik heb, maar om nou onnodig pijn te lijden is ook niet alles, zeg nou zelf).
Ik voelde me dus best goed die vrijdag. Smiddags belde mijn neef (die net terug is uit Vietnam) of ik met hem, zijn vriendin en zijn broer (mijn andere neef dus) K-Nach wilde gaan vieren, zij zouden namelijk naar Den Haag gaan. Ja, leuk, gezellig :) Ik had namelijk nog niemand met wie ik eigenlijk K-Nach kon vieren. 's Avonds heb ik eerst bij Gerben gegeten, die zou koken en ik zou hem de beginselen van stijldansen leren. Het eten was erg lekker, de danslessen gingen wat minder goed, we hadden niet echt veel ruimte... Toen belde mijn neef, dat hij en de anderen in Rotterdam waren blijven plakken en daar eigenlijk Nach wilden vieren...
Oke, leuk om te weten, jammer, maar niet getreurd. Ik kende nog iemand anders die toch Nach ging vieren, dus die besloot ik maar op te bellen. Uiteindelijk resulteerde het bellen in allemaal smsjes sturen enzo, want met dat lawaai in de stad is het natuurlijk lastig bellen. Nou, om een kort verhaal lang te maken: Gerben begeleidde me naar de stad, beetje gevaarlijk om alleen te fietsen, waar ik Joris en 2 van zijn vrienden ontmoette. Gerben ging weer naar huis, want die is niet zo dol op K-Nach. Na een paar uurtjes door de stad lopen, turkse pizza eten en naar 2 optredens te luisteren, had ik het toch wel ongelooflijk koud en ben dus weer naar huis gegaan.
Kortom: Deze eerste K-Nach viel een beetje tegen: Te Koud, Teveel drank bij andere mensen en uiteindelijk niet zo goed geregeld hoe erheen en terug (het is allemaal goed gekomen, maar toch). Het was eigenlijk vooral de kou die mij het plezier ontnam.
Wel lekker uitgeslapen die zaterdag tot 11 uur. Dat kon ik mijzelf wel eens permitteren vond ik, ook al ben ik geen fan van lang in bed liggen: soms is het wel lekker!

No comments: