Sunday, April 30, 2006

KoninginneDag


En dan was er koninginneDag. Daar valt eigenlijk niet zoveel over te vertellen. Wat ik echt miste van Deventer was de vrijmarkt. Dat vind ik toch altijd zo typisch voor K-Dag. In Den Haag heb je dan wel de Nach, maar eigenlijk vind ik de vrijmarkt leuker. Al die kinderen met hun kleedjes, en die andere originele ideeen om geld te verdienen; erg leuk. Onderweg naar Scheveningen (erg om) kwamen we nog wel langs kleine vrijmarktjes, maar dat was dan maar 1 straat. En het was weer koud, ik ben het zo ZAT! Ik wil gewoon weer lekker zonder jas, in de zon rondrijden, zonder steeds maar op te hoeven passen dat ik niet verkouden oid wordt. Heb ik vorig jaar dan de winter voor het grootste gedeelte gemist (=> Florida) Nu heb ik het echt wel weer dubbel meegemaakt hoor. Laat die zomer maar komen!

No comments: