Thursday, April 27, 2006

Terug op de werkvloer!! (2)

Zow, gister was dat programma dus op tv, met het stukje van mij erin.
Wat? Heb je het niet gezien? Nou, hie rdan de link naar het stukje waar in ik voorkom ;) Aangezien ik denk dat de rest van het programma niet zo interessant is (althans, ik vond van wel, vooral het laatste gedeelte, maar toch...)
Terug op de werkvloer (of: rechtermuisknop, snelkoppeling kopieren, en deze dan plakken in je mediaplayer)
En als je hem dan nog niet kan kijken (een of andere codec mist => volgens Robert-Jan) dan kan je dat ook nog even downloaden hier => Codec. Deze codec hoef je alleen maar even op 'Uitvoeren' 'Accept' en Nextnextnext te klikken ;) Dan doet ie het.
Ik vind het zelf wel leuk, alleen herinnert deze opname mij er weer aan dat ik r-u-s-t-i-g-e-r moet praten en meer moet a-r-t-i-c-u-l-e-r-e-n. En ik wist eigenlijk ook niet hoe ik klonk, ik vond het wel laag en hees en benauwd. Maar zo schijn ik dus altijd te klinken.... Interessant...
Liefs

2 comments:

Tamara M. said...

Nou t viel mij ook wel een beetje op hoor... Maar dat kan natuurlijk ook wel beinvloed zijn door Mark Rutte, jemig wat een springkonijn, ik werd er helemaal zenuwachtig van! pfff en dat moet lijsttrekker worden...;)

Yehudith said...

Haha, ja volgens mij heeft ie n lichte vorm van ADHD :P Maar hij was geloof ik gewoon heel erg enthousiast, dat vond ik ook wel leuk om te merken en dat praat veel makkelijker. Maar dat ie zoveel dingen te horen kreeg en daar allemaal wat mee wilde doen ofzo, benoemen, een beetje van de hak op de tak springen noemen ze dat toch? ;) Beetje chaotisch misschien?