Tuesday, October 04, 2005

Weekendje

Nou hier dan weer nieuws over mij :) Er is eigenlijk niet heelveel gebeurt afgelopen dagen. Afgelopen vrijdag wel een hele interessante les 'Introduction to Culture' gehad, maar dat is eigenlijk gewoon een soort van filosofie, maar wel erg leuk. Hij ging dingen vertellen die ik allaaaang wist :P (haha, 1 ntje, maakt niet uit). Smiddags ging ik naar de tandarts om me in te schrijven en nu heb ik zometeen n afspraak :S Es kijken hoeveel gaatjes daaruit komen, want t t'is al n jaar geleden dat ik naar de tandarts ben geweest (in Amerika niet). We zien wel... Afgelopen weekend veel aan mn huiswerk gewerkt, ben wel trots op mezelf :) En ook afgelopen zaterdag verjaardag van het nichtje van mn vriend geweest. Gelijk maar de hele familie ontmoet... Maar twas wel gezellig. Enne gister weer naar school geweest dan en savonds naar badminton. En wie kwam ik daar tegen :P Een of andere stagaire heh Mars hahaha. Met Mars dr ziekenhuis stagaire (of hoe zeg je dat ;) ) dus gebadmintond :P Want hij was de enige die niet al minstens 5 jaar training/les had gehad. Maar twas wel erg leuk, en kga waarsch volgende week weer. Goed voor mn conditie, gewicht enne gewoon leuk en ontspannend.
En nu ga ik naar de tandarts :(.
Liefs, Judith

No comments: