Monday, October 10, 2005

MOE

JA, daar zit ik dan, met mijn colistine cupje. Even vergeten dat ik dat nog moest nemen, dus kwart over 11 moest ik nog beginnen, nadat ik 1.5 uur aan Engels had gewerkt, waarin ik dat dus makkelijk had kunnen doen. Maar ja, het is niet anders. En bob is nu mijn Engels aan het nalezen, ik maak daar altijd van die rare fouten in, lieve jongen is het toch :).

Oke, nu even over de afgelopen dagen. Bij het oppassen in de kerk was er, jawel, 1!! jongetje, van 2 jaar oud. Jee, wat een bijdehandje zeg! Echt superslim, maar wel leuk, als een kindje in zijn/haar eentje is, is het altijd leuker als ze wat meer praten enzo. Maar hij heeft ook samen met mij een half uur lang! jaja, een kleurplaat zitten kleuren. Ik zat echt zo van: wow, hij is gewoon een half uur bezig geweest, daarvoor wassie namelijk erg druk, en naar ik hoor is hij dat wel vaker... Ach, ik heb gewoon een rustgevende invloed op kinderen, moet je maar denken :).

Nou en vandaag en gister dan weer hard huiswerk zitten maken, en ik ben echt nu dood moe, dus ik ga zometeen eindelijk als ik kan naar bed toe, weer energie opdoen voor morgen. Die studie is best zwaar, maar ik heb het gevoel dat ik er nu wat meer grip op heb (loop iets meer bij :P) Het gaat me gewoon allemaal lukken! Nu maar hopen dat ik niet te vaak naar het ziekenhuis moet...Volgens mij zijn die antibiotica trouwens wel aan het helpen, want ik ben minder benauwd (gelukkig) eindelijk,a afgelopen weekend ging het namelijk best klote, en ik word ook verschrikkelijk moe van alles, daarom kon ik helaas ook niet naar de bruiloft van Koen.. erg jammer :(

Nou ik ben geloof ik bijna klaar met sprayen, dus welterusten allemaal!
Liefs, Judith

No comments: