Wednesday, October 05, 2005

Ziekenhuizen en dergelijke

Nou, ik heb weer wat 'leuke' dingen gedaan hoor. Gister les, zoals altijd, Spaans, Engels en Nederlands. En s'avonds gelezen dat is getransplanteerd. Tot nu toe gaat alles goed! Hopen dat dat zo blijft :).
Nou ik ging vandaag dus naar de dokter toe, daar had ik een afspraak mee. En over twee weken moet ik weer :S het laatste 'restje' van de eigenlijk multidisiplinairspreekuur-dag. Wat bij mij dus in 3 stukken is verdeeld... HANDIG maar niet heus. Oke, de dokter, ja ik ging longfunctie blazen, had ik zelf maar weer aangevraagd, want ik voelde me benauwd(er). En ja mijn longfunctie is weer gedaald, naar het gezellige getal 62 (vorige keer 67 ofzo, 66) Beetje laag, ik had altijd t idee dat ie veel hoger was :S maarja, ben nu wel steeds sneller benauwd enzo, dus het zal wel. Daarna met de dokter gekletst. Twee mogelijkheden: eerst proberen met tabletten, of een opname. HEh nee, bedankt, ik ben er net 1.5 maand uit, laten we maar eerst orale kuur gaan proberen. Dus nu heb ik 3 antibiotica gekregen: floxapen (voor onbepaalde tijd, dank je bob voor de tip...) ciproxin (voor 3 weken) en colistine (ook voor weet ik niet hoelang). Dus, maar hopen dat dat helpt, want als het niet helpt (ik moet zowieso volgende week terug bellen) mag ik weer gezellig naar het ziekenhuis... :S Alsof ik die al niet vaak genoeg van binnen zie tegenwoordig. Een keer per 3 maanden vind ik al meer dan genoeg. Dus hopen dat het helpt maar :).
Enne, toenet dan wel weer gevolleybald, op de een of andere manier lukt dat dan wel weer aardig, maar ja t'is ook niet echt bepaald topniveau ofzo, dus dat hou ik wel bij. Maar ik ga binnenkort ook weer een keer met een club meespelen (dames nogwat, moet ik ngo even voor bellen), es kijken of ik het dan ook nog volhoud.

Ohja en gister (dus) naar de tandarts. Mijn nieuwe. Ik had heel erg verwacht, maar t viel gelukkig allemaal mee. Want ik was al n jaar niet meer naar de tandarts geweest, vanwege Amerika, dus ik dacht nou dr zal wel wat zitten (gaatjes dus). Op de foto zag je wel wat plekjes, die begonnen, maar hij zei dat kan ook nog wel n half jaartje wachten. Oftewel, tot ziens, tot over n half jaar. Pfoe, gelukkig daar ben ik voorlopig ook weer vanaf ;).
Nou, dit was mijn interessante leventje weer :) En tot de volgende keer maar weer (waar zeggen ze dat toch altijd ook weer...)
Liefs, Judith

2 comments:

Anonymous said...

Hey Juudje!
Ik hoop dat de ab's gaan werken meid! Ik heb ook altijd continue Floxapen, doet het wel goed bij mij, houdt de Staph weg. En natuurlijk ook de Colimicine, ook wondermiddeltje hoor, zonder voel ik me veel slechter. Ik hoop dus dat het bij jou ook wat doet! En dat je anders zelf thuis je iv kuur kan doen.
Liefs, Marjolein

Anonymous said...

Bij Bassie en Adriaan ;)

-x- je lieve zusje (A)