Friday, October 14, 2005

Creatief ingerichte blog

Ja, zoals jullie al misschien wel hebben gezien/kunnen zien, is mijn blog een beetje ehh... veranderd, laten we het maar noemen. Want wat is er gebeurd: Ik dacht, ik ga ook links op mijn blog zetten, evne kijken hoe moet dat. Blog Help: "Er staat een voorbeeldje in je template, met een aantal links. Deze moet je gewoon vervangen, door zoveel links als je wilt". Oke, dat lijkt me duidelijk, zoeken in Template. He het staat er niet in :S? Wat raar. Tamara om hulp vragen, die kan dat meestal wel :P. Dus Tamar aplakt en knipt er wat in, met als resultaat dat mijn blog er nu dus zo uitziet, en helaas weet ze niet meer wat ze (fout) heeft gedaan, dus ik moet nog maar zien dat alles weer normaal wordt. Ik zie wel.... Het is iig nog te lezen.. toch?

En wat is het warm de afgelopen dagen : Ik kon gister gewoon in mijn t-shirtje naar huis fietsen, dat is toch abnormaal! HEt is half oktober hoor, halloohoo. Maar eigenlijk mag dit weer wel aanhouden tot volgende week zaterdag (lees: dan ben ik jarig :P) Heb ik ook es mooi weer op mijn verjaardag, volgens mij heb ik dat nog nooit gehad, zou wel leuk zijn :).

Verder ben ik erg moe de laatste week, dus ik schuif het maar op de hoeveelheid antibiotica die ik krijg (ciproxin, floxapen en colistine). Ik zou het anders niet kunnen verklaren. Snachts toch zeker wel 9 uur slaap en dan soms smiddags ( als ik er tijd voor heb, osms ben ik pas om 6 uur thuis..) ook nog n half uurtje, tot n uur slapen. En moe dat ik ben sochtends! Hopelijk gaat het nog wel beter worden, want met zo'n moe hoofd kan ik natuurlijk geen tentamens maken, laat staan leren! En dat is echt veel hoor, wat ik moet leren :S Jeetje, ik wist dat

2 comments:

Tamara M. said...

Hey alles staat er nog wel he:P Ook al is het een beetje door elkaar geschud.. maar dat komt goed i promise (ik stuur gewoon Robert-Jan er ff op af *woef*) Maar er staan wel links nu:D doei -x- Tamara

Bob said...

Hoi,

Dank je voor je compliment:) Is geen probleem, gelukkig zijn die stukken niet zo lang als dat ik ze voor school moet lezen (donderdag 27/10 tentamen over 500 paginas en vrijdag 28/10 over 900 paginas...). Lekker dat die Floxapen aan lijkt te slaan, houden zo!

Tot zaterdag,

Bob.