Wednesday, October 19, 2005

Ikea

Ja, en nou gaan we even niet aan dat liedje van Youp van 't Heck denken, alhoewel het me wel te binnenschoot, toen ik gister mijn mooie nieuwe bureaustoel van de Ikea in elkaar aan het zetten was. Ik dacht, oh 12 schroefjes, dat doen we toch even. Ja, de eerste vier gingen goed (aande onderkant van het zitvlak van de stoel). Toen de eerste leuning aan de zijkant. Lalalala, zo klaar. Oh fout, hij moet andersom, zo pas de rugleuning er niet op. Okee, erafschroeven, omdraaien en weer vastschroeven. Toen kwam het moeilijskte, de rugleuning. Hij wilde maar niet en het paste maar niet, dus toen maar eerst de andere zijleuning. Oke, die wilde dan weer wel. Nu moest toch echt de rugleuning er alleen nog op. Nog een keer proberen, proberen, proberen. GRRR DRAAI NOU EENS VAST STOMME SCHROEF. MAar uiteindelijk na heelveel gepruts en gedraai en eerst de ene kant 1 schroefje, duwen trekken, zat ie vast. Mijn stoel was klaar! En nu zit ik er heeeerlijk op te typen.

Daarnaast heb ik ook nog een mooie kruk gekocht, die zowel voor mijn tafeltje, als medestoel bij mijn bureau gebruikt kan worden (kan ook hoger en lager) en op deze ben ik eigenlijk ook best trots. T zijn zulke mooie stoeltjes :)/stoelen. Deze kruk zat trouwens in 1 minuut in elkaar, even voor de duidelijkheid: het kan dus ook makkelijk Ikea, ja dankje, wil je dat voortaan bij al je spullen doen.


Ja ik had dus mijn wajong gekregen en ja ik had n bureaustoel nodig. Daarnaast had ik ook nog dekens, kussens en de daarbijhorende overtrekken nodig. Nou dit is mij allemaal gelukt en ik zal binnenkort (na de tentamenweek) eens foto's van mijn kamer hier neerzetten, maar eerst moet alles nog opgehangen en opgeruimd worden anders kan ik geen mooie foto's maken. Dit voor de mensen die al heel lang besluiten hier heen te komen maar dit nog niet gelukt is voor hen ;). En verder heb ik nog een heeeleboel andere spulletjes gekocht, allemaal heel leuk en mooi en nuttig. Maar t moet grotendeels opgehangen worden dus en ik heb geen boor, laat staan schroeven ed, wat mij erg handig lijkt bij het ophangen van deze zojuist genoemde dingen.

Mijn dekbedovertrek (maar ik heb m dan tweepersoons heh ;):

Ohja, en ik heb de gestreepte kant boven :P Niet die met de stippen.

Nou, n kort blogje vandaag, ik moest het even kwijt, ik ben trots op mijn spulletjes :P. Nu ga ik weer hard leren :)

Liefs, Judith

PS: Mijn nieuwe LAMP (in het echt issie natuurlijk nog veel mooier):

No comments: