Saturday, October 08, 2005

Deurklinken

Ik blijk dus de vreemde gewoonte hebben, (deur) klinken eraf te roppen/rukken/halen. Heel vreemd... Afgelopen donderdag bijvoorbeeld, ik ging in de kantine even wat lekkers halen (mijn schooldag was voorbij jej en tegewoordig heb ik dan altijd honger, heel raar :P) en opeens gingen ze iets van rook spuiten ofzo in de kantine, bij de keuken, geen idee wat ze aan het doen waren. Er ging al een brandalarm af en de deuren hadden ze gesloten, hmm vreemd :S. MAar ik ging dus die kantine uit, het leek me niet echt gezond voor een CF-er :) Trek ik aan de deur (door middel van de deurklink ja), he kijk hij zit los (lees:ik had de klink vast en de deur was nog dicht...) Hmm wat doen we nou. Oke, deuren open, die konden vastgezet worden (dat deed een andere jongen: 'Haha, mooie boel, deuren slopen, moet dat nou weer :P") en schoof de klink erachter. Tsja, zo kan het ook...

Tweede geval: vandaag. Ik wil me gaan aankleden en dan heb je wel eens ondergoed nodig. Dus ik wil mijn laatje opentrekken: "Krak"! Laatje dicht, handvat in mn hand.... Hmmm ik moet toch echt eens wat minder spierkracht gaan kweken haha ;)
Ja, dus, dat was het eigenlijk wel weer voor deze keer. Verder niet veel meegemaakt, behalve dan dat mn moeder gister jarig was ;). Weer lekker veel taart gegeten ( Ja hallo, zo val ik toch niet af) en kadootjes gegeven. Enne ja, morgen moet ik dan weer voor het eerst sinds lange tijd, oppassen in de creche van de kerk. Lieve kleine kindjes (als ze al komen, 't worden er steeds minder...)
Ohja en ik lust sinds kort koffie. Echt vreemd, van de ene op de andere dag. Achja, tzal wel bij de leeftijd horen haha ;)
DAg live mensen, en slaap lekker.

Liefs, Judith

2 comments:

Anonymous said...

Hey Juud, ja je moet echt wat minder gaan trainen en eten ;) Nee joh, lekker van het leven genieten lijkt me.
Ik heb ook altijd opgepast bij de creche van de kerk, ging zelf niet meer heen maar oppassen kon nog wel haha. Bij ons liep het ook heel erg terug. Totdat het niet meer om de week gewoon standaard was dat je je kind kon droppen. Maar dat het alleen nog maar was met kerst, pasen, communie, dat soort dingen. En dat ouders moesten aangeven of hun kind kwam. Erg leuk om te doen hè.
Nouja, ik spreek je wel weer op msn
doeidoei, liefs

Anonymous said...

Judith toch; MIJN stagiair nog wel!! Wat zullen de mensen wel niet van me denken..?:O

Enneh..gaat het alweer wat beter met je?
Hope so!
Kus