Thursday, September 29, 2005

Moe

Nou, ik ben vanochtend naar school gekomen, ondanks mijn spierpijn, ging nog best snel ook, maar ja, hoe dat kwam merkte ik weer toen ik naar huis fietste: Tegenwind. Ik sla een hoek om, correctie wil een hoek omslaan: WOESJ, Ho nee stop! ik wil naar rechts niet naar links! Zoiets dus... En verder heb ik weer heel braaf aan mn introduction to culture gewerk (= heeeelveel lezen :S) en ik ben nu bij 30 (eindelijk) en ik moet eigenlijk bij 110 zijn.... En als je dan bedenkt dat elke pagina eigenlijk 2 pagina's zijn, is dat heel erg veel....

Ik heb die film 'Een ingewikkeld verhaal, eenvoudig verteld' gezien (op de computer) en ik vond m niet echt geweldig. Ik vond dat hij er veel te gezond uitzag en deed en praatte, voor iemand die nog maar 3 maanden te leven had (Zeg nou zelf, 3 maanden is echt HEEL KORT). In mijn ogen zit je dan toch wel in een rolstoel/aan het zuurstof, maarja dat weet ik ook niet goed, geen ervaring. Kritiek graag indien nodig!. En verder was het niet duidelijk wanneer er nou flashbacks waren en wanneer niet. Vreemde film.... Ze hadden beter een echte CF'er kunnen nemen, maar ja misschien zou dat ook wel te heftig aan het eind geweest zijn...

En nu nog even een leuk tekeningetje van mijn foto, gemaakt door mijn zusje in Photoshop, erg grappig.

2 comments:

Tamara M. said...

Ja vond ik ook, hij was (naar mijns inziens) nog ong zo goed als ik en ik heb ECHT nog wel wat langer te leven dan 3 maanden... hoop ik toch:P

Yehudith said...

Nou ik vond m eigenlijk nog beter dan jij. Ik bedoel wanneer zie ik jou de straat inscheuren op een crossfiets, er daarna vanaf stappen en vrolijk doorpraten zonder te hijgen of te hoesten. Ik bedoel, dat lukt mij niet eens meer (behalve na n zkh-kuus)