Thursday, February 01, 2007

Ik zit er helemaal in! (Lees: ik heb niet zoveel te doen)

Dan het volgende stapeltje foto's. Deze zijn van het weekje naar Schiermonnikoog, waar Gerbens ouders een huisje hadden gehuurd. Daar hebben wij eens heerlijk niks gedaan en lekker uitgewaaid
(Het was wel een stuk KOUDER dan in Den Haag, daar had ik even niet zo goed bij nagedacht....Toen maar een stel mooie nieuwe handschoenen gekocht)

Als eerste Gerbens prachtige ogen, waar ik natuurlijk op gevallen ben. We zaten op de boot en buiten was niet veel meer dan water. Dan moet je andere interessante dingen zoeken om te fotograferen.

De kooiplaats: alzo de naam van de plek waar wij ons huisje hadden.

Gerben en ik op de fiets: Zoals je kan zien, ik trappend en hij foto's makend. Geintje ;)

De zeehondjes die wij probeerden te zien, alwel niet dichterbij halend door de camera + verrekijker + ....


Leuk stickertje op de tandem:

Fietsend langs de kust. Jaja, we hebben veel gefietst die week: elke dag. Alleen de laatste dag ben ik niet meegegaan, ik was moe. Bovendien moesten we de fiets smiddags ook nog terug brengen naar het dorp. Dus eigenlijk heb ik nog steeds elke dag gefietst.

Jeroen en Anouck zijn ook een paar dagen geweest, en ik heb toen het spelletje blufpoker geleerd. Ik snap het nu nog steeds niet helemaal, maar leuk was het wel!

Gerbens ouders waren deze week ook nog eens 30 jaar getrouwd.

Op de een na laatste dag zijn we nog gaan vliegeren. Er was heelveel wind, dus perfect vliegerweer! En hoewel ik eigenlijk nog nooit echt gevliegerd had, ging het toch vrij goed. Na een tijdje kreeg ik wel kramp.... die wind is sterk!

No comments: