Monday, May 26, 2008

Driving me nuts

Waar die uitdrukking vandaan komt? Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik gek wordt van mijn lichaam dat al loopt aan te klooien sinds ik terug ben uit Nieuw-Zeeland. Gek wordt ik van het hoesten 's nachts, die me de volgende ochtend doen voelen alsof ik een halve marathon heb gelopen. (Was dat maar waar...). En gek wordt ik van de strakke band die ik om mijn borst lijk te voelen als ik bijv. op de fiets stap. Ook wel benauwdheid genoemd. Die Tavanic mag van mij snel gaan werken, anders... Het welbekende ziekenhuisliedje, denk ik.

En ik hou niet eens van noten


(Van de site NatalieDee.com)

2 comments:

Tamara M. said...

Haha ja das balen:P

Ik vind pinda's ook niet zo lekker, maar pindakaas en sate daarentegen!! hmm:D

Anonymous said...

Nou ik hoop ook maar dat de Tavanic snel gaat werken! Zodat je niet elke nacht meer een halve marathon hoef te lopen!