Tuesday, April 22, 2008

Nieuw-Zeeland: part 1 (De vlucht)

Een paar blogs (en een paar weken) geleden heb ik al wat filmpjes op mijn blog gezet, die ik in het vliegtuig had gemaakt. Wat ik toen niet heb laten zien zijn de prachtige uitzichten die ik toen had, zittend bij het raampje. Ik twijfel altijd of ik bij het raampje of bij het gangpad wil zitten. Bij het raam heb je altijd mooi uitzicht en slaap je lekkerder. Maar aangezien ik veel drink en dus ook veel naar de wc moet... Moet ik elke keer langs de mensen die dan op stoel B of C zitten. Dilemma's...

De staart van het vliegtuig.
Mooi logo vind ik zelf

Melanie, een meisje die ik heb ontmoet tijdens de vlucht en met wie ik gezellig samen verder heb gevlogen tot Auckland.









Een heel helder uitzicht, je kon de boten (witte streepjes) zien varen

Beginnende ijsvorming

Cracks in het ijs. Zo klein lijkend van boven, maar in het echt...?











Niet de mississippi, maar die andere..... Hoe heet ie ook alweer


Met de zon meegevlogen, maar nu was het toch eindelijk tijd voor een zonsondergang...









Crossing the international dateline. Opeens was het 12 uur later!!
Dag, of nacht?
Aangekomen in Auckland!!

No comments: