Tuesday, April 22, 2008

Eeuwen geleden

Al een week ben ik van plan om dan echt onze laatste gebeurtenissen en foto's op mijn blog te zetten. Ik ben er helaas nog steeds niet aan toegekomen. Het ziek zijn de voornaamste reden. De 1e paar dagen 'slechts' benauwd, maar van vrijdag tot zondag ook echt erge pijn in mijn longen. Gelukkig heb ik de afgelopen 2 nachten een goeie bedrust gehad, waar door de pijn vandaag bijna niet meer te merken is. Wel moet ik nog steeds erg veel hoesten en geef ik veel sputum op en dat is allemaal natuurlijk ook niet goed. Afgelopen donderdag heb ik al bloed laten prikken en sputum ingeleverd, want ik vertrouw het zo niet echt. Morgen maar even de dokter bellen voor de uitslagen en mijn klachten. Hopelijk doet een kuurtje ciproxin (oid) wonderen. We zullen zien.

Voor nu (ik ben bijna klaar met mijn vernevelgebeuren), als begin van wat komen gaat, nog een mooie foto van onze 1e stop na Taupo.

1 comment:

Pim Rossen said...

Heey Juudje,
Wat leuk om weer eens wat over je te lezen. Ik hoop dat je lekker blijft slapen en dat het hoesten minder wordt.
Wat ga je de komende tijd in Nederland doen?
Groetjes,
Pim