Thursday, March 20, 2008

Waar we eigenlijk voor op de computer gingen...





Dit heeft Gerben vanochtend gedaan. Ik had het ook graag gewild, maar ben een beetje voorzichtig met mijn lijf en leden.

Verder heb ik gister voor het eerst gesnorkeld. Best wel eng, (nog) minder lucht binnen krijgen dan normaal gesproken. Maar toen ik eenmaal door had hoe ik moest beginnen was het wel erg leuk en mooi. Het water was alleen wel erg koud, zelfs met wetsuit aan, dus na een kwartiertje ben ik lekker op de kant gaan zitten opdrogen.

Gistermiddag zijn we dus meegeweest met de rapid jets. Echt heel gaaf :D. Een 20duizend keer betere versie van de eldorado in Walibi! Of hoe die attractie ook heet...

Als laatste zijn we gisteravond uit eten gegaan met de vrienden van Gerben: Mike en Kylie, Curt en Mel, en wij natuurlijk :). Ook erg gezellig. Ik heb scallops gegeten, en die waren errug lekker!

We zijn van plan om morgen weer verder te reizen, dus dan hebben we minder internet tot onze beschikking, Als het zo lekker weer blijft, gaan we natuurlijk zowieso niet veel er op :)

Toedeloe!

P.S. Ha! Ik ben lekker (nog steeds) bruiner dan Judith!


(Zie het verschil van vorig jaar HIER)

No comments: