Tuesday, March 18, 2008

Kort, kort, kort

We zitten momenteel in Taupo. Afgelopen maandag zijn we hierheen (het zeilcentrum in Taupo) gereden, omdat het de laatste avond van een regatta was, met prijsuitreiking en feestje. Aangezien Gerben hier zo lang heeft gewerkt, vonden zij en hij het leuk om er bij te zijn en ontmoette ik eindelijk de mensen over wie Gerben altijd praatte!

Gistermiddag hebben we de hele middag op het meer gezeild. Handig hoor, dat hij bij een zeilcentrum gewerkt heeft ;). Ik heb alleen iets te weinig zonnebrandcreme gesmeerd, dus zit nu met een paar rooie schoudertjes. Gelukkig is dat het enige wat verbrand is, en kan ik wel wat hebben.

Vanmiddag gaan we een jetboat het water op. Schijnt erg wild en leuk te zijn. Ik ben benieuwd!!

3 comments:

Anonymous said...

Je hebt tenminste zon!!

Anonymous said...

Precies, hier in Munchen sneeuwt het met pasen...

Bob said...

Hier in Maputo doe ik met je mee met de zon:P

Bob