Friday, May 19, 2006

Short update

Ik was vandaag op bezoek bij Tamara en bedacht me dat een mondkapje toch wel zo zijn voordelen heeft. Als eerste pik je natuurlijk niet allerlei verkoudheidsvirussen op, dat is ook wel handig, maar het is niet alleen dat! Je kan namelijk ook ongegeneerd gapen, fluiten of rare bekken trekken zonder dat iemand het ziet. Soms heb je namelijk gewoon geen handen vrij om je hand voor je mond te houden (lees: in je linkerhand heb je een hobokoffer en in je rechterhand de 'gewone' rijkoffer. En ook nog een schooltas die aan je rechterzij bengelt en de neiging heeft elke 5 minuten naar voren te schuiven).
Altijd de positieve kant bekijken dus!

Another issue: Wat ik ook zo grappig vind is dat sommige gebeurtenissen in de 'echte' wereld (wat is de echte wereld eigenlijk vraag je je af) soms zo handig volgen op je droom, terwijl de gebeurtenis in je droom al enige tijd aan de gang is. Nu weet ik dat in je brein sommige dingen en gebeurtenissen in een paar seconden gebeuren kunnen, maar het is toch grappig dat je midden in een middeleeuws toernooi zit, er dan een lied opvolgt die de winnaar van het toernooit toezingt. wordt je wakker, blijkt je mp3-speler dat liedje af te spelen. Leuk toch!?

Laatst zat ik de Quest te lezen en wat stond daarin: In Amerika mag je kleine personen geen dwerg meer noemen, dat schijnt een scheldwoord (geworden) te zijn. In plaats daarvan kan je nu zeggen: "Did you see that vertically challenged person over there?" Ja dat praat makkelijk...

Eigenlijk wil ik nog meer typen, maar daar heb ik geen zin meer in. Ik ga naar bed en typ morgen tijdens het sprayen weer meer :).
Night night, sleep tight!

No comments: