Tuesday, July 11, 2006

Gehaald! (2)

Momenteel kan ik met trots verkondigen dat ik mijn Propedeuse heb gehaald! Sinds gister staat de lijst met alle mensen die hun P hebben gehaald op de portal, dus nu weeti k het ook zeker :). Na een jaar hard werken, een paar herkansingen, en de laatste tentamenweek zelfs zonder herkansingen, heb ik mijn P gehaald. Nu is het ook echt mogelijk voor mij om naar Griekenland te gaan (daarvoor moet je namelijk je P hebben). Dus ik ben helemaal in een jubelstemming. Met mijn gezondheid gaat het namelijk ook goed (ik heb afgelopen weekend het hele weekend salsa gedanst, zonder benauwd te worden, of te moeten hoesten) en met de liefde ook :D.
Ohja, en ik heb mijn e-flow! Klein, stil, snel, op batterijen, licht en kleinere verneveldruppels, kortom: het perfecte vernevelapparaat!

3 comments:

Anonymous said...

nogmaals gefeliciteerd dan maar :)

Irène said...

Ha Juudje!

Proficiat met je P!!! Kei goed gedaan met. Nu kun je met een gerust hart uikijken naar Griekenland. Erg gaaf hoor...

Even over de E-flow. Kek dingetje hè? Mag ik vragen welke verzekeraar jij hebt en of die moeilijk deed over het verstrekken ervan.

Kusje en tot vrijdag/ zaterdag,
Irène

Irène said...

Tsss, 'met' moet dus meid zijn!
Ik was weer eens te snel...