Wednesday, July 12, 2006

Foto's!

Na een heel gedoe met knip en plakwerk, heb ik de foto's toch van de site kunnen halen, dus ziehier. Ik heb de foto's gerangschikt naar 'shows', 'workshops', 'zouk' etc.

Shows








Zouk








Workshops


(Ik ben degene met de witte broek en het helblauwe shirtje ;) )







Capoeira




General



Brian en Mechteld
Winnaars van de Dutch Open Salsa Championships 2006




Geflitst! Ervin, met wie ik een paar keer gedanst heb


Ik en mijn huisgenote Dymphi









Een prachtig uitzicht tijdens het dansen

Het gedeelte van de Pier waarin werd gedanst:

1 comment:

Anonymous said...

Hey,
gave foto's allemaal zeg, krijg er spontaan zin van om te dansen :D. sommige zijn over elkaar heen geplaatst bij mij, maar dat kan er aan liggen dat ik firefox gebruik.
naja, ajuus,
Pim