Tuesday, June 20, 2006

Gehaald!!!

Deze titel slaat op het FOCUS-project wat ik eerder dit jaar (zie april) niet had gehaald. Op 6 juni moesten we het report nog een keer inleveren, met de nodige verbeteringen er in en gister hadden we dan de presentatie, die we ook nog een keer moesten houden. Nou een zenuwslopend uur ;) (overdrijven mag, toch?) kregen we dan eindelijk te horen dat we het dit keer WEL gehaald hadden. Jeeeej, nu maar wachten op de cijfers van de tentamenweek en als dat een beetje goed uitpakt heb ik (volgens mij) mijn Propedeuse!!! Wat gaat een jaar toch hard.... Aan het begin van het jaar dacht ik namelijk dat ik het echt niet in 1 keer zou halen; al die verhalen van anderen... Ik zeg trouwens volgens mij, want er is een onduidelijkheid over het Engelse portfolio wat we in het 1e blok moesten maken. De leraar zegt dat je minstens een 6 ervoor moet hebben om het vak gehaald te hebben, en de managementassistente van de HEBO zegt dat als je dit cijfer gewoon kan compenseren met de andere cijfers voor engels (wat ik hoogstwaarschijnlijk kan), dan heb je de punten ook gewoon.... Vaagvaag
Nou volgens mij ben ik bijna klaar met vernevelen, dus dat betekent dat ik ook een einde aan dit stukje ga breien.
Ik ga lekker van de zon (zo goed als mogelijk) genieten, eten en naar mijn mentrix voor een gezellig gesprek.
Liefs, Judith

No comments: