Wednesday, July 12, 2006

Nachtje weg

Na 2 daagjes weg geweest te zijn, van maandag op dinsdag in Deventer (omdat ik Tamara anders in totaal 5 weken niet zou zien) heb ik dinsdagmiddag nog een vriend van mij ontmoet in Deventer, mee afgesproken wat te gaan drinken. Daarna ben ik doorgegaan/teruggegaan in de richting Den Haag, en ik reeds in Utrecht uitstapte. Dit was geen foutje, want in Utrecht had ik afgesproken met een vriendin. Zij heeft al (minstens) een half jaar een lief katje, en die had ik nog steeds niet gezien. Dus hadden we afgesproken, zij heeft heerlijk vegetarisch gekookt ( :) ) en s'avonds hebben we met haar huisgenoten een cocktail gemaakt (banana daiquiri ofzo...) en de film Prime gekeken. Een erg leuke film, al zeg ik het zelf.
En natuurlijk hebben we voor we gingen slapen, een paar foto's van ons samen gemaakt, zoals het ons betaamt :)
Een van de foto's:

No comments: