Tuesday, July 11, 2006

Salsabeachfestival

Het afgelopen weekend heb ik voor het eerst het Salsabeachfestival meegemaakt. Ondanks dat ik alleen nog maar een cursus beginners 2 heb gehad, en de workshops op dit festival voor intermediate of advanced dansers waren, kon ik het toch heel goed volgen. Uiteraard kwam dat ook door het feit dat sommige mannen gewoon heel goed leiden, en ik schijnbaar erg goed kan volgen. Ik heb daar regelmatig een compliment over gekregen, en ook over het feit dat ik 'nog maar' beginners 2 was, het ging erg goed. Daar was ik dan wel weer een beetje trots op ;). Foto's an het Salsabeachfestival komen nog, maar als ik de foto's opsla kan ik ze niet meer openen, dus dat moet ik nog even uitvinden...
Hm en blijkbaar kan ik ze ook niet linken....
Maar mijn zusje wil nu, dus hoe het moet vind ik nog wel een andere keer uit
En anders kan je de foto's natuurlijk ook zelf op de site bekijken, het zijn er alleen een stuk of eh... 1000?

No comments: