Sunday, June 04, 2006

Antibiotica

Een kort stukje. Wat me altijd opvalt is dat, zodra ik de ciproxin erbij slik (dus in totaal 4 antibiotica's), dan gaat het me opvallen dat mijn zweet en alle andere lichamelijke uitingen gaat ruiken naar antibiotica. Net als wanneer ik antibiotica via het infuus krijg. Is dat bij andere mensen ook zo? Ik denk altijd in de 1e instantie van: heh getsie, wat is dat? Ohja dat ben ik zelf... dat is de antibiotica weer...
Ik moet ook even gaan bedenken hoe ik volgend jaar mijn medicijnen naar Griekenland krijg, aangezien er nu colistine en floxapen bij zit, wat ik nog niet had toen ik naar Amerika ging. En geloof me, dat is een hele hoop meer....

5 comments:

Anonymous said...

ik zou lekker vanuit hier al contact zoeken met een cf centrum daar en een apotheek- stuk makkelijker (als het er is natuurlijk)

Tamara M. said...

jep.. BTW ik heb dat ook altijd met dat ruiken, alles stinkt naar fortum momenteel, lig ik in bed, word ik sochtends wakker "heb ik nou fortum gelekt?" Ohnee alleen maar gezweet, HE BAH!

Naja gaat wel weer over zodra ik mag stoppen woensdag:D

xxx

Vitamitje said...

JA, dat kan ik wel doen, alleen ik heb ervaring met het naar Amerika gaan, en alles wat je als basismedicijnen hebt, dus waarvan je weet dat je ze nodig hebt/gaat hebben, moet je uit Nederland meenemen, wordt daar niet vergoed. Maar goed, ik ga natuurlijk wel eerst kijken of ik iets kan regelen

Jonathanneke said...

Zoals ik eerder reeds aangaf: ge kunt mss gewoon uw koffers volladen met medicijnen, en financiering vragen om ter plekke alles te kopen wat ge wegens plaatsgebrek in die koffers niet kon meenemen. Ik dacht aan kleedjes galajurken schoentjes hoeden... Gezien ge na afloop toch geen medicijnen hoeft terug mee te nemen, hebt ge dan voldoende plaats in uw bagage voor al uw aankopen <:-D

Tamara M. said...

Jaaah daar heeft je hoornspelende belgische vriend een punt:P Maar ja de vraag is of ze dat dan doen...;)

xxx