Wednesday, March 29, 2006

Update

En daar zit ik dan. Weer in mijn kamertje, hard te leren voor mijn tentamens volgende week. Nouja, nog niet echt hard, ik heb eerst heelveel opgeruimd in mijn kamer. Ik kan namelijk niet leren als er nog overal troep ligt (raar, dat kon ik vroeger wel...) Dus nu zijn al mijn brieven gesorteerd en netjes opgeborgen, en ook mijn e-mail zijn gesorteerd. Verder heb ik ook nog hobo gespeeld, ik kan nu al 3 kwartier achter elkaar spelen zonder echt moe te worden, dat was 3 maanden geleden nog maar n kwartier. En qua adem gaat het eigenlijk ook wel goed. Ik voel me trouwens ook heel goed. Het voelt heel raar om je na 3 maanden nog steeds goed te voelen, terwijl ik me de laatste tijd er steeds op instel dat het elke 3 maanden raak is (om naar het ziekenhuis te moeten...) Nu is het echter al bijna 3 maanden geleden weer en ik voel me eigenlijk nog steeds prima! Zal ook wel aan het weer liggen, de ergste winter is nu toch wel voorbij (al merkte je dat niet echt afgelopen weken... Maar nu! Begint de zon eindelijk echt te schijnen en het wordt merkbaar warmer :D. Dit is niet alleen merkbaar aan de lucht, maar ook aan mijn humeur, ik ben extreem vrolijk en mijn mond wil zich maar niet stil houden.
Afgelopen maandag (en dinsdag, maar dat weet ik niet zeker, want ik ben nauwelijks buiten geweest) was er trouwens echt verschrikkelijk veel wind! Op de heen weg denk je van "goh, wat ga ik hard" (waardoor je in 10 minuten op school bent in plaats van de gebruikelijke 15-20 minuten) en je ziet al die mensen zo voorover gebogen de andere kant op fietsen (tegen de wind in dus). Maar opeens bedenk je je van: "Hmm, dat moet ik straks ook". Dat maakt het aanzicht dan weer iets minder leuk.

Gisterochtend heb ik ook mijn eerste stukje hardgelopen. Het was meer n stuk rennen, lopen, rennen, lopen, rennen, maar dat doet er niet toe. Je moet rustig beginnen. Alleen begin ik dan weer niet rustig, ik storm er gelijk van door, terwijl ik weet dat ik rustiger moet lopen. Maar op de een of andere manier lukt dat niet...

Dan ga ik nu maar weer eens een poging wagen om het Spaans en Business en dergelijke in mijn hoofd te stampen. Gaat helemaal goed komen! *duimt*

Een laatste plaatje:

No comments: