Saturday, March 18, 2006

Claudia de Breij

Ik kom net terug van haar show, en wat een geweldige cabaretier is zij zeg! Echt helemaal mijn smaak (humor), maar ook dat ze het van de positieve kant bekijkt/uitwerkt. Er zijn namelijk echt HOPEN acteurs die alles heel negatief afschilderen en er dan (dezelfde) grappen over maken. Dat vind ik persoonlijk veel minder leuk. Je kan wel gaan zitten zeiken over alles wat er misgaat in de samenleving, maar je kan het ook doen op een manier waarop Claudia de Breij dat doet. En ook lachen om zichzelf heh, echt erg leuk :).

Verder heb ik deze week 4 keer! (sorry Cath ;) ) bezoek gehad. Afgelopen dinsdag een vriendin uit Utrecht, we konden eindelijk allebij een keer op dezelfde dag, en dezelfde tijd ;).
Afgelopen donderdag was mijn vader ook nog geweest, gezellig met zijn tweeen gegeten en daarna nog 2 plankjes opgehangen, kan ik daar weer wat rotzooi op kwijt :D.
En gister is eerst Cath langsgeweest, was erg gezellig, samen gelunched :). (Wat eet die langzaam zeg haha, geintje hoor. Ik eet gewoon te snel, is me al vaker gezegd). En daarna is Marcia ook nog langsgeweest, lekker spontaan (donderdag even snel afgesproken, omdat zij toch ook op de Haagse Hogeschool moest zijn. Gezellig een kopje thee gedronken en gekletst, tot ik ontdekte dat ik de trein niet meer zou halen die ik wilde halen...
Hm, nouja dan maar een trein later denk je dan, geen probleem. Helaas was er nu WEL een probleem, namelijk dat die trein niet ging rijden.... Hoor ik pas als ik er in zit, waardoor ik me als een gek moest gaan haasten om de trein naar Utrecht (Nijmegen) te pakken, die bijna vertrok. Nouja, die wel gehaald iig, echt superdruk was het natuurlijk in die trein, alle mensen uit de trein naar Enschede moesten daar opeens in. Nouja in Utrecht mis ik dan natuurlijk weer net de aansluiting naar Enschede, waardoor ik heerlijk 15 minuten mocht staan blauwbekken op het station. Uiteindelijk kwam ik dan om kwart voor 7! (en niet de geplande kwart voor 6) in Deventer aan.

Daarbij kwam ook nog dat ik (natuurlijk) mijn prikspullen was vergeten. Ik zei nog tegen MArcia: ik vergeet ALTIJD wat, dus ik alles opsommen wat ik had. Ik ben er echter blijkbaar nog steeds niet aan gewend dat ik tegenwoordig (sinds 2,5 jaar...) ook mij prikspullen mee moet nemen. Nu gaat het wel steeds beter, maar dit was zeker niet de 1e keer dat ik ze vergeten was. Gelukkig ben ik zo slim om tegenwoordig reservepennen in Deventer te hebben (en familie), dus dat probleem werd ook opgelost.

Vandaag weer terug naar Den Haag, hier aangekomen, lekker in de zon van de tram naar mijn kamertje gewandeld. Echt SUPER lekker weer, en ik hoop dat dit echt gaat doorzetten en dat de zon steeds krachtiger wordt en vaker komt, want daar heb ik ECHT wel behoefte aan. En anders ga ik gewoon n keer naar de zonnebank ;). Powerpointpresentatie gemaakt, aangezien ik aanstaande maandag een presentatie moet houden en ik ga het over de NCFS doen. Ik 'zoek' dan sponsors voor de NCFS en leg daarvoor dus uit wat de NCFS inhoud, wat het doet en wat CF is (stukje promotie voor mezelf ook natuurlijk ;), hoef ik dat niet meer uit te leggen steeds). Nou, hij is in ieder geval heel mooi geworden. Ik moet wel opletten dat ik het rond de tien minuten hou, want voor ik het weet draaf ik (natuurlijk) door en dan zit ik boven mijn tijd, wat niet mag (en ik dus een onvoldoende krijg). Dus allemaal even duimen maandag dat ik niet alles vergeet van de zenuwen.
Dan ga ik nu naar bed! Welterusten!
Kus, Judith

No comments: