Wednesday, March 22, 2006

Presentatie gehaald!

Ja, daar ben ik dan weer :). Mijn presentatie afgelopen maandag ging best goed, ik was minder zenuwachtig dan ik dacht dat ik zou zijn... Maar toch konden ze horen dat ik zenuwachtig was (aan mijn stem) en ik begon ook n beetje hoog te ademen.....Tsja, dat krijg je ervan als je CF hebt ;). En verder nog dingen die ik allang weet => beter articuleren (duhh, dat moet ik ALTIJD, ook in dagelijkse conversaties ;) ) en uitspraak van sommige woorden (die gewoon 'stuck' in mijn hoofd zitten, dus die er gewoon niet makkelijk uitgaan => mijn huisgenoot had me er namelijk ook al op gewezen.) En nu mag ik de videoband van mezelf gaan bekijken (jaja het werd geviedotaped) en een zelf-evaluatie gaan schrijven van 800 woorden.... Laat mij dat maar doen! Mezelf afkraken kan ik prima!
Ennn verder.... gebeurt er eigenlijk niet zoveel. Morgen weer een presentatie voor Duits, die ga ik zo even in elkaar flansen en dan nog 3 vakken en dan is term 3 alweer voorbij! Volgende week vrij (= leren) en die week erna weer tentamenweek met 1 herkansing! Ze hebben het gewoon gepreseteerd om 6! tentamens op 4! dagen te stoppen. Ik vind dat echt niet kunnen. Een vriendin van mij heeft er ook al een mail over gestuurd, maar kreeg als reactie terug, dat ze zich er gewoon voor moet inschrijven....
Nou, dan ga ik mij maar eens aankleden. Heerlijk uitgeslapen vanochtend, tot kwart over tien. Jeetje, dat was echt nodig, ik stond een beetje op instorten eigenlijk (afgelopen maandag, ben ik bijvoorbeeld tussendoor naar huis gegaan en n half uur geslapen, ik kon het ECHT niet meer volhouden). Nu voel ik me tenminste weer wat beter en kan ik de laatste schooldag morgen aan (inclusief presentatie :) ).

Vanavond heb ik weer volleybal :) en ik heb ook besloten dat ik wil gaan hardlopen. Het enige probleem is dat ik nog niet weet waar, wanneer, hoe en evt. met wie. Ik ken namelijk nog niet echt veel parken in de stad....

Dit was het weet voor vandaag. Tot de volgende keer maar weer lieve kindertjes!
Liefs, Judth :)

1 comment:

Anonymous said...

Als je wilt hardlopen, moet je het doen via een club ofzo. Recreatie dan wel competitie. Zo blijf je gemotiveerd omdat je niet tegenover de andere wil afzeggen...
Dat is voor mij altijd een goede motivator om te blijven rennen want oohhh wat is het rlx om thuis te zijn. Hehe...

Gr,
Peter