Thursday, February 23, 2006

About me

Dan zal ik ook nog maar een stukje over mijzelf schrijven. Het gaat eigenlijk erg goed met mij :). Hoewel ik vanaf vorige week weer wat meer ben begonnen te hoesten, wijt ik dat gewoon aan het winterweer en hoop dat het snel weer warmer zal worden (en mijn hoest dus overgaat). Ik bedoel, het is nog maar een maand geleden dat ik van het infuus af ging! DAarentegen ging het wel redelijk goed met volley gister, dus ik weet niet precies wat ik ervan moet denken...
Vanochtend had ik lichte hoop. Ik fietste naar school en warempel! Ik stond voor het stoplicht stil in een stukje ZON. JA de zon bestaat nog!

Verder heb ik niet echt veel te melden. Ik heb tot nu toe alle studiepunten binnen die je kan hebben :) ook al heb ik niet alle tentamens gehaald. Dit komt door een (nieuw?) systeem, waarbij vakken bij elkaar gegroept zijn. Als je dan voor de een een onvoldoende hebt, maar voor de ander een voldoende, en dat samen is een voldoende, heb je daar de punten voor :). Leuk heh.

Verder gebeurt er niet echt veel. Ik ga naar school, doe daar n paar vakken, probeer op te letten en het te snappen (lukt niet bij European Law...) en ga weer naar huis :). Huiswerk af en toe, beetje koken, eten, heen en weer naar Deventer reizen ;) en dat is het wel zo'n beetje.

Liefs, Judith

1 comment:

Anonymous said...

Hey,

het is niet erg hoor om zo vaak te reageren. Hoe vaker hoe leuker toch. Dan weet je tenminste dat je log ook nog eens gelezen wordt...

dus leuk leuk leuk!
Cheers,
Peter