Thursday, February 23, 2006

Mozart

Oke, even een oproepje op mijn site, je weet maar nooit wie er kijkt ;). Volgende week vrijdag (3 maar) heeft orkest waar ik bij zit + koor een uitvoering van Mozart: 'Die Zauberflote'. Hier moeten we natuurlijk flink reclame voor maken. De voorstelling is in het ISS te Den Haag, dus als je er vlakbij woont en eens zin hebt in een mooi concert ;) komen dan! Kaartjes zijn 5 euro en te bestellen via studentenorkest@hotmail.com ;).

Hier onder de mooie folder gemaakt:


Meer informatie: www.studentenorkest.nl

2 comments:

Anonymous said...

Leuk! Het is idd overal het jaar van Mozart! Nou ben ik toevallig groot fan mozart, helaas is den haag voor mij niet om de hoek. Maar 5 euro voor een leuk concert is nooit slecht, dus misschien...

in ieder geval suc6!

Phlegy

Anonymous said...

Wat ga je doen van de Zauberflote dan?

En RW, daar heb ik uren voor in de rij gestaan...pfff. Sommige meiden hebben voor het postkantoor geslapen gewoon...