Sunday, February 05, 2006

Gedichtje

Ik heb eigenlijk niet zo heelveel te melden. Natuurlijk is er afgelopen week wel veel gebeurd, maar ik denk dat iedereen daar zelf wel veel mee bezig is.
Morgen begint school weer, en in plaats van dat ik mij opgeladen en vol energie voel om weer te beginnen, voel ik mij eigenlijk een beetje leeg en verdrietig. De begrafenis van Lieke, en de informatie over Rionne zet je toch weer aan het denken.
Misschien dat het beter wordt als ik weer naar school ga, weer wat meer afleiding.

De reden dat ik eigenlijk een blogje schrijf is omdati k de computer even wat leger aan het maken was en dit stukje tegen kwam. Ik kan me niet herinneren dat ik het heb gekregen eigenlijk, maar ik vond het wel mooi:

Find a man who calls you beautiful instead of hot,
who calls you back when you hang up on him,
who will stay awake just to watch you sleep.

Wait for the man who kisses your forhead,
who wants to show you off to the world when you are in your sweats,
who holds your hand in front of his friends,
who thinks you're just as pretty without your hair in style.

Wait for the one who is constantly reminding you of how much he cares about you and how lucky he is to have you.

Wait for the one who turns to his friends and says, "...that's her".

(en voor jongens: the other way around uiteraard)

Wilde ik even met jullie delen :)

Liefs, Judith

1 comment:

Anonymous said...

Heey Judith!

Mooi gedichtje zeg! Is precies een beetje hoe ik erover denk eigenlijk. En dat is misschien ook 1 van de redenen waarom ik (nog steeds) vrijgezel ben;-) Iemand die Echt om je geeft, en je geen chicky noemt, maar gewoon 'mooi, of lief'. Tsja.......waar zijn die mannen toch gebleven???:P Hahaa!!

He, Succes op school. Ik vind het ook altijd fijn als het weer begint als ik me rot voel. Die afleiding he...!

Good Luck!
Kus,Mars