Friday, November 04, 2005

Projectweek

Haaj, daar ben ik weer. FF niet geschreven want zoveel gebeurt er ook niet... of eigenlijk had ik gewoon projectweek ;). Dit van MGP, wat staat voor managing group process. We moesten elke dag een 'meeting' voorbereiden voor de dag erna. Dit ging de 1e dag wat rommelig, waardoor wij (ik en nog een ander meisje) de volgende dag onze plannen niet echt duidelijk uti konden leggen.... beetje jammer. De tweede dag ging wel goed en die 'meeting' ging dat ook veel beter :). En toen moesten we een personal file maken over hoe jij het had ervaren deze projectweek, dus ik heb een heel eind weggeluld en uiteindelijk meer woorden kunnen opschrijven dan nodig waren :P.
Ennn ik heb vandaag mijn eerste tentamen teruggekregen, Nederlands.... Ik had al gehoord dat slechts 12 van de 45 het hadde gehaald, dus ik dacht: nou daar zit ik echt niet bij. Maar wat denk je! Met precies een 5.5 heb ik mijn eerste tentamen gehaald! Jeeej jippie jippe jahoe. Mijn studiepunten voor dat vak dit semester zijn binnen :P Ik ben echt zoooo blij, en dan ook op het nippertje heh :)
Verder zal ik ff een fotootje van mijn projectgroepje hier op de site zetten, dat is wel leuk :) Ze komen echt overal vandaan.

Van links naar rechts: Ikke, 19 jaar uit Nederland :P; Elitsa, 19 jaar uit Bulgarije (geloof ik...); Ksenia, 26 jaar uit Rusland; Linda/Dan Li, 23 jaar uit China; en Lisa, 26 jaar uit Duitsland.

Zo, weten jullie ook weer wie dat zijn.

En nu ga ik hieronder nog een grappig fotootje zetten die een vriendin en ik een keer hebben gemaakt toen we van die belachelijke grote zonnebrillen op gingen zetten tijdens het winkelen.


Gemaakt in de zomer...uiteraard :)

Nu ga ik slapen. Doei!!! Liefs, Judith

No comments: