Tuesday, November 22, 2005

Sites

Tjaaah, bijna een week geleden dat ik heb geschreven. Eigenlijk wil ik het wel, maar er gebeurt niet echt veel soms. Afgelopen zaterdag zijn we wel naar een soort kunstschaatswedstrijd geweest, bij ons in de Scheg (Deventer). Dit was van verschillende groepen die les hebben. Die kleine kindjes zijn echt lief om te zien! En maar achteruit schaatsen. Ik heb het ook een keer geprobeerd, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe het nou moet... Doet me trouwens eraan denken dat ik nog even naar marktplaats moet om te kijken of er kunstschaatsen in de aanbieding zijn...
Verder heb ik gewoon de hele zondag voor school zitten werken. Gisteren had ik namelijk een presentatie voor Duits (in het Duits uiteraard) en we moesten nog een ander assignment inleveren.
Verder wilde ik jullie deze 2 plaatjes niet onthouden, erg grappig hoe je zo op 1 onderwerp kan doorlullen:

En deze:



Maar die zullen jullie misschien al wel kennen, zit ik me net te bedenken :D

En verder nog een leuke site waar je de betekenis van je naam kan op zoeken => Voornamensite
Nou dat was het weer. Ik moet me nu haasten om weer op tijd op school te komen, moet mijn brood nog smeren, tas inpakken en schoenen aantrekken en dat allemaal binnen tien minuten :P
Liefs, Judith

No comments: