Wednesday, November 16, 2005

Presentatie

Brr, ja dat heb ik morgen, een presentatie. Ik heb dr helemaaaal geen zin, want het schijnt dat we de module niet (goed) gevolgd hebben. Kben benieuwd wat hij ervan zegt, want hij had het ook heel anders uitgelegd. Verder haalt hij the 'central question' en the 'thesis' door elkaar, terwijl dat heeeel wat anders is, dus nu hadden wij een centrale vraag, lezen we in de module dat het een thesis moet zijn, terwijl de leraar het dus had over een centrale vraag. Volg je het nog? Nee, ik dus ook niet...
Maar goed, mijn groepje is dus morgen (als eerste) aan de beurt. Wij gaan het hebben over de Euro, met als vraag: Is the euro forever. En dan nog een sub-vraag van: hoe zal het de euro vergaan wanneer al de andere Europese landen erbij komen.
Ik heb het stukje gedaan over Germany, Italy (dat ze erover ZATEN te denken de euro afd te schaffen, gekken) en Britain, dat ze nog steeds niet de euro willen hebben. En ohja, ook nog over hoe mensen nu tegen de euro aankijken, in vergelijking met in het begin. OFzo....
Nouja, t'is enigszins ingewikkeld, ik heb er een verhaal van proberen te maken :).
En verder gaat het met mijn school wel redeijk. Weer allemaal nieuwe vakken dit semester, zoals 'Introduction to Communication' and 'Introduction to Politics' (bleh..politiek) enne nouja, dat soort rare dingen. Ohja en Businessmanagement, lijkt me wel leuk :).
Verder heb ik alle cijfers van mijn tentamenweek terug, en ik heb maar 2 onvoldoendes en niet eens zwaar ook, 2 vijfen, voor Introduction to Culture, en CCEU (waar ik morgen ook n presentatie van heb). MAar deze twee vakken ware nook het moeilijkst en het meeste, dus dat had ik eigenlijk wel verwacht. En verder had ik een 10! voor Word :D. Maarja dat was ook zo makkelijk.... (vond ik dan, andere mensen hadden n 6, of n 7, soms n 8 of 9)
Nouja, dat was het weer. Ik ga zo maar naar bed, moet morgen alweer om half 7 opstaan, moet om kwart over 8 op school zijn en dan om kwart voor 9 die presentatie, bahbah. Maar t moet maar.
Doei!, Kus, Judith

No comments: