Saturday, November 26, 2005

Blij

Kijk, ben ik slim of ben ik slim. Ik dacht waarom staat de tekst nou toch steeds eronder ipv ernaast. Maar nu weet ik het! Want ze zeiden: If your sidebar shift to the bottom of your page, the contend contained within the sidebar is too extended. In most cases, long links and wide images are the cause of the problem. Oftewel: Als je blog naar onder gaat ipv ernaast, heb je waarschijnlijk een te lange link, of een te breed plaatje gebruikt :D.
Hmm, volgens mij heb ik dat wel een aantal keer gedaan ja.... Dus nu is het allemaal weer opgelost en staat mijn tekst weer normaal NAAST de Recent Posts, en not UNDER.
Dus :)

Ehm wat heb ik verder deze week gedaan. Niet veel, naar school geweest, niet eens naar volleybal geweest afgelopen donderdag, omdat ik gewoon teveel schoolwerk had (en dat het van 8-10 duurt en ik de volgende ochtend om 7 uur op moest hielp ook wel mee....vooruit...).
En gister zou mijn zusje hier komen, en blijven slapen en we zouden naar HP (voor de onwetenden onder ons: Harry Potter) gaan, maar door die stomme sneeuwval, regen, wind, hagel, bliksem en ongelukken en kapotte treinen en weet ik allemaal wat nog meer, zaten ze eerst heel erg lang vast in Amersfoort (waar ze toen ook maar iets gegeten hebben) om vervolgens om ongeveer 11 uur hier aan te komen ipv de geplande half 6 (ze wilden om kwart voor 4 vertrekken, wat uiteindelijk kwart over 4 ook pas werd, door de treinen).
Dus toen hebben mijn ouders haar maar meegenomen naar het huis wat mijn vader huurt in DH (mijn ouders gingen een weekendje lekker weg alleen zijn, dus droppen ze mijn zusje bij mij :P Nee geintje, was mn eigen idee). En als het goed is komt ze zometeen (als ik heb gedouched enzo) en gaan wij naar de stad en vanavond film kijken (thuis waarschijnlijk) en blijft ze alsnog hier slapen en gaat morgen weer terug naar huis :). En ik, ik blijf gezellig een weekendje in DH.
Nou dat was mijn spannende blog :) Wie had er nog meer last met treinen ed? (waarsch iedereen...)
Liefs, Judith

Ps: Ohja, ik weet trouwens alleen nog steeds niet hoe je nou linken kan naar andere sites.... waar de 'shift' allemaal mee begon :P

No comments: