Tuesday, January 01, 2008

Oud & Nieuw

Een gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Hoop dat jullie jaarwisseling net zo goed/leuk was als de mijne. Op het feit na dat Gerben er niet was natuurlijk.

Mijn oud en nieuw heb ik dit jaar in Dordrecht gevierd bij een vriendin van mij (Suzanne), haar vriend en enkele van zijn vrienden. Erg gezellig! Uiteindelijk is het geloof ik een uur of half 4 geworden voor we allemaal goed en wel in bed lagen. Zelf was ik al een uurtje of 1/2 eerder in slaap gevallen. Op de bank waar ik die nacht zou slapen, al zaten er op dat moment nog wel mensen op. Wat eigenlijk wel lekker lag.

Naast het hoge gezelligheidsgehalte was ik om een andere reden blij dat ik in Dordrecht was tijdens de jaarwisseling. Volgens mijn vader heeft de brandweer van Den Haag namelijk 800!! keer uit moeten rukken, gisteravond en vannacht.

1 keer raden wat hier om de hoek ligt...

No comments: