Thursday, January 17, 2008

Moeheid

Pfft, en ik maar denken dat die moeheid eindelijk een beetje over ging. Dus niet... Ik ben nu 3,5 uur wakker en ik kruip zometeen gewoon weer mijn bed in voor een uurtje.
Ook ben ik weer benauwder en meer gaan hoesten. Erg jammer, want ik denk dat ik wel weet waar het gesprek/de afspraak met de dokter volgende week dan op uit gaat draaien. Ik heb namelijk net mijn kuur Ciproxin afgesloten.
Ondanks de benauwdheid ben ik gisteren wel gaan volleyballen, wat verbazingwekkend 'goed' ging, gezien mijn gezondheidstoestand. Vandaag dus flinke spierpijn, en daarmee moet ik vanavond gaan salsadansen, na 4 weken niks gedaan te hebben. Ik vraag me niet af of ik het nog wel kan, daar heb ik wel vertrouwen in. Na 9 maanden (vorig jaar) kon ik het namelijk ook nog.

Vanaf vandaag ben ik ook begonnen met het zoeken naar een placement. Ook al is mijn plan om pas in mei te beginnen, in maart en april zal ik waarschijnlijk niks presteren, vanwege het plannen (voor de reis) en de jetlag (na de reis).
Voor mezelf heb ik besloten dat ik ipv 40 uur per week, 20 uur per week stage ga lopen. Ik begin nu toch echt (eindelijk?) een beetje mijn grenzen te leren kennen.

Ik vind het leuk, maar tegelijkertijd ook spannend: zo'n stage zoeken. Op het sollicitatiegesprekje bij de AH 5 jaar geleden na,0 heb ik totaal geen ervaring.

Ik ben benieuwd

No comments: