Tuesday, September 25, 2007

Wat een weer!!

Na vanochtend netjes van kwart voor 9 tot kwart over 1 op school te hebben gezeten, besloot ik om een uurtje naar huis te gaan om een tukje te doen. Half 8 opstaan is immers nog steeds vroeg, zeker als je dat zo'n 9 maanden niet tot nauwelijks hebt gedaan.

Dus ik loop naar het fietsenrek om mijn fiets te pakken, blijkt dat ding volkomen ' ingeparkeerd' te staan. Links, rechts, achter en voor, fietsen stonden overal. Na een paar onhandige pogingen, besloot ik wat fietsen te verplaatsen. De een ging een stukje naar voren, de ander een stukje naar rechts en een derde een stukje naar links. Het leek een beetje op dat ene spelletje, waarbij je auto in het midden van tien andere auto's staat en je hem daar uit moet krijgen, door de auto's alleen maar naar voor of achteren te verplaatsen.... Wie het kent mag het zeggen!

Eindelijk vrij, stapte ik op mijn fiets en reed richting huis. Maar toen gebeurde het: het begon te regenen en niet zo'n beetje ook. Gelukkig zit de Megastores vlakbij school, dus daar vluchtte ik in.

Drie kwartier, een rondje Kruidvat, 3 afwasborstels en een zakje pepernoten later hield het dan eindelijk op met regenen. Maarja, ik moest om kwart voor 3 alweer op school zijn, terwijl het inmiddels alweer kwart over 2 was. Dus ben ik maar weer naar school gegaan. En terwijl ik naar binnen liep, kwam er een prachtige blauwe lucht aanwaaien....
...Dus...

No comments: