Tuesday, September 18, 2007

School

Je merkt het, school is weer begonnen en mijn blog wordt gelijk verwaarloosd. Terwijl hier helemaal geen reden voor is: ik heb slechts 4 keer per week les. Op het moment zelfs maar 3 keer, aangezien ze het voor het 3e jaar achtereen hebben gepreseteerd om Duits en Spaans tegelijk in te plannen (op dinsdagochtend kwart voor 9). En nee, ik kan mezelf helaas nog steeds niet in 2-en splitsen.

Vorige week heb ik dan maar Spaans gevolgd, omdat Duits er toch niet was. Vandaag ben ik naar Duits gegaan, maar het is echt wonderlijk hoe snel alles wegzakt in 9 maanden! Ik kon weer geen woorden uitbrengen. Na de les adviseerde hij me ook nog om wat meer Duits te gaan lezen... Oke.

Verder heb ik op dinsdag ook nog Research Skills (inhaal vak van vorig jaar) en op woensdag heb ik ICCM, ofwel International Corporate Communication Management....Ofzoiets... Bij dit vak moeten we alles wat we de afgelopen 2 jaar hebben geleerd samenvoegen. Net alsof iedereen dat nog weet ;-). Het zal wel weer loslopen, net als de vorige jaren. Dan zag ik ook heel erg tegen een vak op, snapte ik er niks van, en kwam het later allemaal weer goed.

Verder hebben Gerben en ik vorige week maandag zijn zus Anouck en haar man Jeroen helpen schilderen in hun nieuwe huis. Vergeleken met de vorige keer is het al weer een stuk mooier geworden! Ik ben benieuwd als het helemaal af is.
Vorige week vrijdag zijn we naar Walibi World geweest. We hadden echt super geluk met het weer! 's Ochtends zon, smiddags wel bewolkt, maar niet echt koud en toen het sloot om 5 uur begon het te stortregenen. That's what we call timing!!
We zijn in een paar 'spannende' achtbanen gegaan, maar niet teveel, aangezien Gerben er niet zo goed tegen kan. Dus hebben we ons ook maar vermaakt in het reuzenrad, het treintje wat Walib rondrijd en andere 'kinderattracties', zoals het kinderachtbaantje en de geitjes en bokjes.

Ik had ook mijn digitale camera meegenomen, maar er niet aan gedacht dat beide batterijen op waren, dus daar kon ik geen foto's mee maken. Gelukkig had Gerben ook zijn fototoestel mee, maar dat is nog een 'ouderwetse', dus die foto's kunnen we vandaag pas ophalen. Ik ben benieuwd!! Dat is nog best wel leuk, benieuwd zijn of je foto's gelukt zijn.
Dus, zo snel mogelijk zal ik ze hierop zien te krijgen!!

No comments: