Friday, September 21, 2007

Chocomel

Chocomel is 75 jaar! En dat vieren ze met de mokkenactie*.

Ik ben dan natuurlijk ook weer zo'n gek die daar aan mee gaat doen, maar ik vind een paar van die mokken erg mooi. In een restaurant geniet ik ook altijd stiekem extra van mijn chocomel als het in zo'n mok wordt geserveerd.

Vandaag werden dan mijn 1e 2 mokken gebracht. Ik zou ik niet zijn als ik daar niet gelijk mijn eerste kopje chocomel uit ging drinken.

And guess what: Het smaakte heerlijk!!!
(En vervolgens ontdek je dat ze niet bij de andere mokken en glazen in de kast passen, omdat die al vol zit...)
PS: Ik heb nu 3 mokken besteld, maar eigenlijk wil ik ze heel graag alle-4 hebben. Dus: heb jij nog 3 chocomel codes over, zou je me die dan toe willen sturen? Bedankt!!

*www.chocomel.nl

No comments: