Saturday, September 08, 2007

Communicatie... Jaja...

Komende week hoort school voor mij dan ook officieel te beginnen. Het is alleen een beetje lastig om naar school te gaan als je nog geen rooster hebt. Die wordt pas maandagochtend op de portal gepubliceerd. Het is echt ongelooflijk! De hele school is al een week bezig, wij mogen lekker een weekje later beginnen en ze presteren het om gewoon nog steeds geen rooster in elkaar te hebben gezet.

Nouja, geen rooster = geen school, denk ik dan maar ;-)

Verder bedacht ik me dat ik geloof ik nog helemaal niet mijn cijferlijst van Griekenland hier heb gepresenteerd. In totaal heb ik namelijk 3 tienen (voor Media Management, Interviewing en Globalization and the Arts), een 9 (International relations of the EU) en een 8 (TV & Entertainment) gehaald. Nu is het leuke dat hier het gemiddelde van wordt berekend en dat krijg je te zien op je eindlijst. Dus bij mij komt er een mooie 9.4 op te staan. Staat mooi toch :).

Om gelijk maar weer met je neus op de feiten te worden gedrukt: In Nederland gaat het allemaal helaas weer minder makkelijk. Afgelopen week heb ik mijn Duits tentamen terug gekregen: Een 5.3. Tsja, moeten ze maar een tentamen maken die WEL met de lesstof te maken heeft. Nu Organisational Behaviour nog.

Ook heb ik afgelopen week besloten om in het bestuur van het orkest te gaan (als secretaris). Ik schijn hier extra studiepunten en studiefinanciering voor te kunnen krijgen. En dat is altijd mooi meegenomen. Daarnaast heb ik me aangemeld bij een uitzendbureau, heb ik me ingeschreven voor salsa Intermediate 2, en ga ik een bijeenkomst van het studentenpanel (voor en door studenten met een handicap of chronische ziekte) bijwonen.

Het klinkt allemaal wel druk, en ik hoop dat het gaat lukken. Het schijnt namelijk dat we dit jaar heel weinig vakken hebben, dus vond ik het tijd om weer wat meer sociale dingen erbij te doen.

Nu nog even van mijn laatste echte weekendje vrij genieten


No comments: