Sunday, August 13, 2006

London

Jaaa, wij zijn dus naar Londen geweest voor 4 dagen!! Maandag de 7e zijn we vertrokken en de 10e zijn we weer teruggekomen. Wij hadden gelukkig het slimme idee om met de boot te gaan, dus het enige wat we die donderdag hebben gemerkt van die terroristen oppak actie is dat de boot een uur later vertrok, omdat we de haven niet uitmochten. Gelukkig maar....

Nou het was heel leuk en gezellig en we hebben heelveel foto's gemaakt, alleen heb ik die nog niet hier, omdat ik zelf geen camera heb, dus moet wachten op de foto's van mijn neven en Tamara.

Veel gelopen (auw) veel gezien; Big Ben, Tower, Buckingham Palace (including the changing of the guards), Westminster, we zijn in de London Eye geweest en naar de musical Les Miserables. Want ja, als je in London bent, moet je natuurlijk wel naar een musical daar ;). Ook zijn we op Leicester Square geweest de 1e dag, en hebben daar ook wat gegeten. De 2e dage hebben we bij een Indiaas restaurant gegeten. En dat was LEKKER. Echt waar, ik ga vaker indiaas eten vanaf nu. De laatste dag zijn we naar Camden Town geweest, allemaal kleine marktjes met leuke kleding en prutpulletjes enzo. Erg leuk, ik heb daar ook nog een rokje gekocht voor salsa. Zo'n mooie met stroken, die helemaal om je heen zwiert als je gaat dansen.
En natuurlijk nog ff langs King's Cross (treinstation) geweest, waar we het perron van Harry (Potter, red.) hebben opgezocht en een paar leuke foto's hebben gemaakt.

En wat was ik BLIJ met mijn neven. Het blijkt namelijk dat ze in London in de metrostations geen liften hebben... Dus die rolstoel (waar Tamara in zat) moest elke keer die trappen op en af worden gedragen. Bij diepere stukken waren er wel roltrappen, maar er bleven trappen bij zitten. Erg irritant.
Ik heb alle dagen door London gelopen, en dat ging eigenlijk best goed, vooral de 1e dag (dinsdag) toen had ik eigenlijk vooral last van mijn voeten. Dit werd ook erger natuurlijk naarmate je meer liep, maar van mijn longen kreeg ik toch op de laatste dag wel meer last. Alle drukke dagen ervoor en de vermoeidheid speelt toch zijn parten. Maar ik vond het uiteindelijk toch erg goed gaan voor die 57% ;). Alleen moet ik er us nu nog wel steeds van bijkomen, gister tot 10 uur geslapen en vandaag tot half 12. Dat gebeurt me echt nooit, ik ben altijd om half 9 wakker. Maar ik heb nog 2 weekjes uitrust tijd, dus dat komt allemaal goed.

Voordat we naar Londen gingen ben ik ook nog even langs de diabetoloog geweest. Mijn HBA1 was weer veel te hoog (voor de kenners: 9.2), dus ik moet nu 4 keer per dag gaan spuiten. Ik ben gister ermee begonnen, eens kijken hoe het uitpakt.

En donderdag moet ik naar de tandarts. Mijn tanden deden de laatste weken toch best zeer met (zoet) eten, en een paar dagen geleden ontdekte ik toch echt een gaatje. Dus gelijk maar een afspraak gemaakt. Mag de tandarts mijn mond weer opkalefateren ;). Want volgens mij heb ik meer dan dat ene gaatje....

Volgende blog met foto's!! Kus

1 comment:

Anonymous said...

Al met al dus misschien iets te kort, maar wel krachtig :-).