Saturday, August 05, 2006

Foto's zeilen

Hier een klein overzicht van de foto's. Er zijn er nog een paar die ik er ook op wilde zetten. Maar op de een of andere manier weigert dit ding na een aantal foto's er nog meer op te zetten, en ook in een nieuwe blog lukt dat niet meer. Beetje vreemd...
De beschrijvingen van de foto's (en benummering) gaan gewoon van boven naar benee
1. De eerste foto van mij door Gerben gemaakt. En er zouden er nog vele volgen...
2. De eerste foto van Gerben en mij, voor de boot, vlak voordat we weggingen
3. Ik aan het roer :)
4. Wij samen in een vluchthaventje, in de avondzon. De foto is gemaakt door de moeder van het gezin wat naast ons lag.
5. Gerben met de fuut die we vonden op het water. Eerst dachten we dattie dood was, maar na een tik op z'n kop bleek dat toch niet zo te zijn. Hij had wel heeel veel bloedzuigers op zn buik. Arm beest.
6. Ik had de camera dan eindelijk te pakken ;). Gerben in de boot, iets etend geloof ik...
7. Ik in de kano
8. Gerben aan het roer
9. Ik in het water (met luchtbedje, ik had het wat te benauwd om het zwemmend vol te houden. Bovendien voelde de bodem echt vies aan om te staan)
10. Wij in de kano's. We kwamen een ander stel tegen dat ons wel even op de foto wilde zetten :)
11. Ons slaapplekje. Natuurlijk ging 's nachts de tent dicht, maar anders kan je t niet zien ;)






1 comment:

Anonymous said...

Ziet er erg gezellig uit, trouwens nog gefeliciteerd met het behalen van je P!! Beetje laat maar toch gemeend!! Groetjes Laura