Sunday, July 06, 2008

Tarzan: de musical

Aangezien het al weer bijna een week geleden is dat ik met Myriam naar de musical Tarzan ben geweest, wordt het wel eens tijd om er wat over te schrijven. Ik weet alleen niet zo goed wat, want ik vond de musical zó mooi, geweldig en overdonderend, dat ik het moeilijk kan beschrijven in een blog. Prachtige liedjes, superzuiver uitgevoerd, een simpel decor waar een heleboel mee gebeurd is tijdens het spel en geweldig acteerspel. Ik ging helemaal op in het verhaal, zeker na de pauze (dan komt Jane erbij). Nu is het verhaal natuurlijk ook bijzonder. Een liefdesverhaal, maar in een heel anders jasje dan de 'normale'.

Als je van musicals houdt, zeker een aanrader. Als ik geld over had, ging ik nog een keer...

Twee heel mooie liedjes naar mijn mening (ik ben en blijf een romanticus):


No comments: