Sunday, July 06, 2008

De zaterdagavond

Vanaf afgelopen maandag staan er foto's van het concert wat wij vorige week hebben gegeven online. Zelf sta ik er een aantal keer op, let niet op de moeheid na afloop ;). Ik lag uiteraard niet voor niets in het ziekenhuis. Je kan ze bekijken op deze website.

Ik was al weer helemaal vergeten dat er foto's waren gemaakt en online gezet. Maar als je dan toch moet wachten tot je antibiotica is ingelopen, is dat een mooi tijdverdrijf (mij hoor je voortaan ook niet meer klagen als ik de colistine moet vernevelen voor ik naar bed ga. Dat gaat, in tegenstelling tot 2 jaar geleden, tegenwoordig sneller dan het inlopen van de antibiotica).

Ik ben voor mijn doen ook nog vrij laat op, maar ik had afgesproken met een vriendin om in de stad wat te gaan eten. Het originele plan was om naar de Parade te gaan, maar aangezien de weersvoorspelling 'regen en onweer' was, leek het mij niet zo'n goed idee gezien mijn antibiotica kuur.
We zijn bij Vapiano's gaan eten. Een erg leuk restaurant-keten, waar het eten vers voor je neus bereid wordt, in ongeveer 5 minuutjes. Geweldig concept vind ik het, en nog goedkoop ook (in vergelijking met 'normale' restaurants)! Ik heb voor het eerst in Vapiano's gegeten toen ik met Gerben in Antwerpen was. Wat ik jammer vond was dat je altijd uit dezelfde gerechten kiest, maar tegenwoordig hebben ze ook extra menu's, geldig voor 2 maanden. Ik kwam er vandaag te laat achter, dus ik moet voor eind augustus gewoon nog een keer :-).

We hebben ongeveer 3,5 uur daar gezeten, gezellig kletsend en obers geobserveerd (correctie, IK heb obers geobserveerd ;-), Janneke zat er met haar rug naar toe). Leeftijden schatten gaat me steeds minder goed af, lijkt het wel.
En net toen we besloten om naar huis te gaan, kwamen we 2 vrienden van Janneke tegen. Daar hebben we uiteindelijk ook nog gezellig (wat een leuk Nederlands woord is dat toch) wat mee gedronken, waardoor ik pas om kwart over 12 thuis was. Een stuk later dan gepland, ook al had ik mijn antibioticapompje er wel op ingesteld.

Je weet (zoals deze avond wel bleek) maar nooit wat er gebeurt.

No comments: