Wednesday, February 20, 2008

Me, myself and I

Nog even een update over mijn gezondheidstoestand. Het lijkt er op dat ik eindelijk een beetje begin bij te komen van alle hektiek afgelopen maanden. Tot vorige week donderdag was ik nog erg moe, waarschijnlijk mede door de antibiotica, maar daarna leek het toch echt aan het wegtrekken! Wat minder was, was dat ik op die donderdag last van mijn rug kreeg en die heeft vervolgens 4 dagen aangehouden. Het lijkt wel of het niet goed met me MAG gaan. Ik heb me daarom voor de verandering eens volgestopt met paracetamol (Ik neem namelijk nooit paracetamol, behalve als de pijn echt heel erg wordt en blijft zeuren. Ik had dus echt érge rugpijn). Gisteren en vooral vandaag lijkt het gelukkig weer minder te worden. Het is bij 1 paracetamol deze ochtend gebleven en van de rugpijn merk ik nu nog steeds niks. Gelukkig maar.

Het allerbeste nieuws is natuurlijk dat ik morgen weer van mijn infuus af mag! Eindelijk geen irritante draadjes en slangetjes meer op me heen, waarmee je rekening moet houden tijdens het douchen, slapen, of zelfs hobo spelen. De draadjes blijven constant ergens achter haken (dus ja, ook achter mijn hobo, als ik die even laat zakken), heel irritant!

Vanaf morgen zijn er ook nog maar 3 weken te gaan voordat ik vertrek. Soms zou ik willen dat je gewoon een tunnel kon graven, en er door heen kon springen, dan kom je bijna in Nieuw-Zeeland terecht. Ik zou ook het liefst nu al gaan, maarja, Gerben is nog aan het werk, ik heb hier nog een paar verplichtingen en afspraken en last but not least, mijn ticket geeft aan dat ik pas op de 13e (maart) mag vertrekken. En dat krijg iedereen in mijn omgeving dan ook te horen. Volgens mij wordt ik vrij irritant...

Het aftellen is nu écht begonnen!!

No comments: