Saturday, October 07, 2006

Antibiotica-kuur

Even een klein stukje schrijven over mijn gezondheid momenteel. Nadat ik 4 weken geleden ziek werd (griep, koorts, hoofdpijn en verkouden) bleek daarna alles in mijn longen vast te komen zitten. Die daarop volgende maandag was dat nog steeds zo, dus ik het UMC bellen. Mocht ik daarheen komen, om vervolgens weer naar huis gestuurd te worden met: ja, het aloude ciproxin, wat bij mij echt al geen wonderen meer doet. Wat ook bleek 1,5 week later, ipv dat ik stabiel bleef of beter werd, ging het juist weer slechter. Dus ik weer de dokter gebeld, na een cancelling van mijn afspraak met hem, en hem de situatie uitgelegd. Toen werd ik we lop de wachtlijst gezet, maarja, no.4. Ik vrijdag nog een keer bellen, ik voelde me echt klote en die donderdag en vrijdag was ik me weer benauwder gaan voelen (+ het al weer meer hoesten eerder die week). Nou toen mocht ik uit eindelijk die vrijdag avond komen, om vervolgens 5 dagen in het ziekenhuis te worden opgenomen en daarna de thuiszorg in. Ik zit nu dus nog aan de antibiotica, al 2 weken en moet nog 1 week, maar het gaat iig al weer een stuk beter, ook t.o.v. vorige week al weer, dat vind ik wel prettig. Ik heb trouwens wel vervelende bijwerkingen: jeuk, heel erg moe en droge huid, maarja, dat verdwijnt ook weer als de kuur af is gelopen, dus houd ik dat maar even vol.

No comments: