Thursday, October 26, 2006

Hobo binnen!

Na veeeel te lang wachten (ik zou het 3 weken geleden al binnen krijgen) heb ik gister dan eindelijk mijn nieuwe hobo binnengekregen. Gloednieuw issie niet, maar wel bijna, want hij is slechts 1 jaar oud. Gebruikt door iemand, die hem uiteindelijk niet wilde kopen, werd hij verkocht als tweedehandsje. De hobo is nog helemaal nagekeken en uit elkaar gehaald ed, om er vervolgens weer prachtig uit te zien. En nu heb ik m in mijn bezit. Verder kreeg ik ook nog wat voor mijn oude hobo, dat was helemaal geweldig!!
Het resultaat is dat ik opeens weer geweldig hobo kan spelen: de hoge tonen spelen perfect, ik kan zelfs zacht en hard spelen, terwijl ik bij mijn oude hobo alleen de hoge tonen eruit kreeg door heel hard te blazen, en dan lukte het soms nog niet.... En het geluid dat er uiteindelijk uitkwam was veel te zacht en iel.
Als ik een camera heb (die ik hopelijk binnenkort kan halen/betalen), maak ik er een mooie foto van, want iedereen moet natuurlijk meegenieten van dit prachtige instrument.

No comments: