Wednesday, January 04, 2006

Happy newyear?


Happy Newyear voor iedereen die niet ziek is of/en vlak voor zn tentamens zit!
Ik heb niet echt zin en tijd om te schrijven, maar kben aan het sprayen nu, dus heel ff. Ik heb tentamenweek volgende week, dus dat betekent dat ik heel hard aan het (proberen te) leren ben. Dat proberen staat erbij omdat ik me al vanaf woensdag niet echt super voel. Toen kreeg ik griep, donderdag HAD ik griep en vanaf vrijdag ben ik ook verkouden, en kben het nog steeds, dus: hoofdpijn dichte neus, moe etc. Alles gaat dan ook gelijk vast zitten en dan moet ik snachts zo verschrikkelijk veel hoesten, en benauwd :S. Dus ik maandag de dokter bellen. Naar het UMC geweest, toch maar ciproxin meegekregen met het bericht: als je donderdag niks merkt moet je maar bellen en dan wordt het een opname. Nou moet ik zeggen dat ik bij gewoon rustig liggen het niet benauwd meer heb, maar kmoet nog wel veel hoesten, maar dat zijn droge hoestjes. Maar ik wil ook gewoon actief zijn zonder gelijk benauwd te zijn... Maar we zullen zien.
Ohja ik ben zaterdag trouwens nog wel uitgeweest, twas wel n moeilijke keuze omdat ik me dus niet echt top voelde, maarja anders zat ik maar alleen thuis. Kben wel blij dat ik t heb gedaan, want het was echt super gezellig! En ach het vastzittende slijm en het hoesten waren er toch al.... ;).
Nou doei, Liefs, Judith

No comments: