Wednesday, December 28, 2005

Kerst!

Halo allemaal :)
Nou mijn kerst was weer heerlijk rustig, zoals altijd. Ik heb neit bijster veel gedaan. Zaterdagnacht en zondagochtend naar de kerk (zondagochtend moest ik oppassen bij de kinderen, heb ik met Tamara gedaan, want er waren er meer dan normaal). De rest van de dag eigenlijk n beetje gelezen, beetje gecomputerd, beetje piano gespeeld, etc. En de tweede kerstdag was eigenlijk bijna het zelfde. In plaats van dat we naar de kerk zijn geweest hebben we uitgeslapen :). En daarna weer lekker lang ontbeten, gelezen, gecomputerd en piano gespeeld :P. (Goh wat ben ik saai ;) ) 's Middags zijn Tamara en ik naar 'The Chronicles of Narnia' geweest. En vanaf nu disagree ik even met Bob, want ik vond het echt een prachtige film. Het volgt het boek goed, heeft precies de goeie punten eruit gepakt en uitgewerkt en...nouja het was gewoon MOOI!. Op een gegeven moment moest ik zelfs een beetje huilen en dat doe ik echt NOOIT (bijna).

En verder heb ik 's avonds nog Engels Scrabble gedaan met mn zusje (van 12) en mn vader. Mijn zusje heeft gewonnen..... Maarja het is ook lastig om normaal te scrabbelen als je de ene keer alleen maar medeklinkers hebt en de andere keer 4 e's.
En verder gingen we 's avonds nog een paar mooie foto's maken. Alleen duurde het zo lang voor mijn moeder op het knopje drukte dat het melige foto's zijn geworden ;).

En nee, ik heb geen schoenen aan :P. Die waren n beetje zeer gaan doen na n hele dag erop lopen.

2 comments:

Bob said...

Suzanne, gefeliciteerd!!!:) Goed bezig, Judith en je vader verslagen:) (als ze dit niet leest, geef je dit berichtje maar even door aan mijn mede- PSV supoortster. En geen slappe smoesjes van ik had zulke slechte letters hè Judith:)

Fijne jaarwisseling voor jullie allemaal!

XXX Bob.

Anonymous said...

Hoi hoi, ik wens je via deze weg een ontzettend gelukkig en gezond 2006. We zien elkaar gelukkig alweer snel op de reünie. Dikke kus, John.